Vragen

Ik heb een kledingstuk gezien, maar deze staat niet in mijn maat op de site, is deze nog verkrijgbaar?
Sommige artikelen kunnen we bijbestellen, mail ons even om welk kledingstuk het gaat. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord.

Wat is de levertijd?
Alle artikelen die op de site staan zijn in de aangegeven maat op voorraad. Na betaling wordt de bestelling direct verzonden, wij streven ernaar dit uiterlijk de eerstvolgende werkdag te doen. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan nemen we altijd even contact met je op.

Is het mogelijk om te ruilen of retourneren?
Je kunt de kleding bestellen en thuis passen. Bevalt of past het niet dan kun je de kleding retourneren en krijg je je geld terug (zie Retourneren). 

Komt er vaak nieuwe kleding op de site?
Ja, er komen regelmatig nieuwe updates. Als je direct op de hoogte wilt zijn van nieuwe artikelen op de site, geef je dan op voor de nieuwsbrief.

Ik wil graag een artikel kado doen aan iemand anders, kan dat?
Ja hoor dat kan, vermeld er even bij dat het een kadootje is, met het adres van de ontvanger. Wij zorgen dan dat er geen factuur bij de bestelling gevoegd wordt.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald artikel, kan dat?
Dat kan altijd! Stuur een mailtje met je vraag naar info@signiagrotematen.nl en we zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Ik wil een bestelling doen vanuit een ander land dan Nederland, kan dat?
Natuurlijk kan dat. Dit kan in ieder geval vanuit Belgie. Neem voor andere landen van te voren even contact met ons op. Wij kunnen je dan vertellen wat de verzendkosten en betalingsmogelijkheden zijn.

Meer vragen?
Wil je iets anders weten? Bel of mail ons gerust!

Hartelijke groeten,

Team Signia

Deze tekst is geschreven door en eigendom van Signia en mag niet gekopiëerd worden. Auteursrecht © 2018