Levering

De verzendkosten binnen Nederland zijn voor rekening van Signia. Het retour sturen van artikelen is voor rekening van de klant. Wil je iets naar het buitenland laten verzenden, stuur dan voordat je bestelt een mail naar klantenservice@signiagrotematen.nl, dan kunnen we even overleggen over de verzendkosten. Deze zijn namelijk afhankelijk van waar het naartoe gestuurd moet worden. Voor België en Duitsland geldt bij bestellingen tot € 200,- een bijdrage in de verzendkosten van € 8,95. Daarboven is verzenden gratis. Het retour sturen van artikelen is ook hier voor rekening van de klant.

Na betaling wordt de bestelling uiterlijk de eerstvolgende werkdag verzonden. De bezorging wordt verzorgd door PostNL; houd binnen Nederland rekening met één of twee dagen bezorgtijd. In veel gevallen heb je de bestelling de volgende dag al in huis, doch uiterlijk binnen drie werkdagen.

Bestellingen worden per brievenbuspost of pakketpost verzonden. Op de dag van verzending zal dit in een mail aangekondigd worden. Voor pakketpost geldt dat het pakketje bij de buren afgeleverd wordt indien je niet thuis bent. Als je dit niet wilt, geef dan bij de bestelling als opmerking “alleen huisadres” aan, of eventueel een ander adres.

Mocht er onverhoopt een vertraging in de levering optreden wordt je hiervan op de hoogte gesteld. Je hebt dan de mogelijkheid om de bestelling zonder kosten te annuleren.

Indien een bestelling door een foutieve adresopgave retour komt zullen de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht worden bij de klant. Dit geldt ook voor zendingen die geweigerd zijn of niet afgehaald worden op het postkantoor.